kenapo?!

aku typo sedikit,ats tuh bkn salah.
menggedik nak eja kenapo.
back to topik yg meneruja ini.
kenapa?!
kenapa aku typo?kenapa dia berubah,kenapa dia kata kita begini,
kenap hidup dia mewah?kenapa aku tak pandai,kenapa org kata aku baik?
actually tak baik kan kita marh pada takdir?
seriously,aku appriciete apa yg aku ada.
just,entah,but i comfirm,mesti korng terdetik kata,kenapa aku tak tuut!
am i right?
aku typo:yess,tak tau kenapa,maybe nak cepat.text dgn fara mmg kene cepat,kene maki jwb lmbt.
ish,farot ni.
i ussually panggil dia farot sbb dia panggil kita farishot.
kejam ken?smpi abg aku and my all friend tau,
tension meh,mana tk nye ken?
farishot!
klu farish tak pe lagi kot.uhuks!
dia berubah:yes!dia bnyk berubah,selalu slhkn aku ,actually tu slh dia.
beb!aku terasa tau?sentap.kau kata aku cengitu.tak pa lah,aku still tahan dgn sikat kau.aku tk nk benda tu,blh terjejas persahabatan kita.
erhgh,bnyk persolan yg berada di minda,banyak tanda tanya dan juga kata kerja.
okay,sometimes,klu kita sedih,kita kene ubat sendiri maybe kita sendiri yg bolh ubatinye.


#sbr itu sebaruh daripada iman,tapi klu org tu menduga tinggi sngt.mcm mana nak sabar?

0 comments:

Post a Comment