indahnya dunia xD


please,baca sampai habis.
first,remember?post farish hari itu?tittle i love you?
remember?!good,im happy because i know the answer.
merekaitu,adik beradik.!oh mine..
kelakar right?
(gelak cepat!)
if ada yg bertanya,how i know aboust there relationship?
one day(again)
brother:kau ada relationship dgn tuttutt ye?
girl:eh,mana tau ni?(malu seyh)
brother:(dgn muka mintak pelembang)aku tgk text kau.
girl:okay,terima kasih!
(seriously,bored,tired to fight with him)
brother:woi,mereka adik beradik!
(muka menggelabah,pandang abg aku tajam2)
girl:biar betul?ish,kau suka tipu aku.
brother:on fecebook kau,kau tgk.diorg rapat lah.
(masuk bilik,on facebook.)
brothr:betulken?*sengeh
girl:cis.!can`t believe it!
ambik phone terus talefon.
memang kelakar lah ken.
boy:kenapa ni?kata tak suka calling calling,kenapa darling tetiba  call laling nie?
girl:malas nak text
boy:owh,kenap?
girl:kita ken dah rapat,nakkenal family sikit.
boy:owh okay.my father,ahmad saad bin hussin.
 my mother,soory aku lupa xDD
my brothr..ahmad fikry faiz.
my sis,farah farisya.
donee...
girl:memang unik.
boy:tu je ke yg darling nak bagi tahu?
girl:kita text lah,bye.
mcm itu lah.aku rasa merek berdua itu memang sehati sejiwa betul lah!
okay.tabahkan hati anda.
salah dia,mana ada girlfie nak bgi boyfie dia isap rokok,susha semua tu ken?
.........but mak dia kata dia dah berubah,sikit......
alhamdullilah.
aku tak cakap pun dkt dia,pernah jadi girl untuk abg dia,seriously,takut kecwakan dia.
but org kata,sepandai tupai mnelompat akhirnya,jatuh ke tanah jua.
maybe one day lah kan,aku cerita kat dia.dengan terpaksa.
he's to kind for me,i don't want to make her heart broke ;']


#happy dapat tau,sedih takut nak bagitahu.   

0 comments:

Post a Comment