i love you

 
 
first,teliti gambar diatas,saya gemuk right?grr--'
i love you baby:)
nak geddik kejap boleh ken?=..=sapa yg benci relationship boleh prgi tekan x.sooryy,atu bce story lain yeah.
okay.start.ready!action!
 (face to face)
boy:adik fareez ye?
girl:ye.mana tau?whose this?
boy: i'm f----.tak just tanya,sbb ni rumah fareez.tu je yg tau.(dia senyum,alahai.menggoda!)
girl:owh okay.klu takda apa apa sy masuk dulu.(rasa nak jerit je time tu)
boy:ermm,tak nak perkenalkan diri ke?
girl:owh soorry lupa.farisha.14 years old.
boy:owh,muda lagi.
girl:muda,tak lah.f----- form berapa?
boy:tahun nie?
girl:tak lah tahun 10 tahun akn dtg--'
boy:owh klu 10 tahun akn dtg,25 tahun
girl:okay,malas nak kira.
boy:form 3 tahun ni,eh jom ddk.pnt lah berdiri.
(baru berap minit dah penat,aiyo)
girl:owh muda llah,beza 1 tahu je pun.
boy:haha.
girl:ada apa2 lagi?
(kitaorg beerborak kan main lama,samapai mak aku suruh aku masuk)
then,seminggu cam tu,kitaorg dah rapat,and dia pun dah give no dia dkt aku.
aww!mati aku klu abg aku tahu:)
then satu hari aku tanya dia,rapat wif abg sy?
tak tak rapat sangat,takut.
aku jawab,takut?takut kenapa?
then dia kata,takut tak layak kwn wif abg awk.
aku gelak.maybe sbb abg aku sombong with org dia tk knl.
then satu hari,aaku tanya abg aku,oh mine,!abg aku knl.but tak rapat,then aku tanya lagi soalan yg sama
dia kata,dah kami dah rapat!
terasa menyesal tanya abg aku!
but tak pe lah ken.cis!
one day,31/3/2012
pukul 7 lebih,after sembahyang.dia text
boy:dah habis solat?
girl:dahbaru je.
boy:owh okay,pada hari yg cerah ni ken,lepas sembahyang pulak.nak tanya,please jwb jujur!single?
girl:spa abg sy?
boy:nak kena ken org lah ken.im serious syg(oh,indahnya!)
girl:oh,single:)
boy:klu nak amik hati awk boleh?
(waktu rasa cam nak jerit je!and pukul 8 lebih baru kita jawab.
girl:apa janji klu sy terima?
boy:sy jaga lah elok elok.
(actually dah troma  kot)
                                                      girl:ala,ni masa syg mcm ni lah,but nnty bila dah jumpa yg lebih cantik,
kita ditinggalkan ken?
boy:okay klu nak test bolh.
                girl:test?       
boy:ye test lah dlm sebulan ke,haha.
girl:okay.bye
(malu malu taik kucing!)
boy:eh,boleh?means terima lah?thanks darling!
(masa baca,alah!sebijik masa ex kata leps kena terima.terus ingat!)
and start dari situ lah ken,dia pngil darling,and i panggil dia laling.beza sikit je pun.
 dia kata,baby,bie,b dah ramai org guna.
owh.so sweet.


 #masa ex dulu pun panggill darling,laling.adakah meereka kembar?adik beradik?kawan?masih tak terjawab.
                                                                                                         

0 comments:

Post a Comment