Happy Holiday guys..*soory im late:P

assalamualikum teman:)
happy holiday you alls,soory wish late!anyway,you alls dah holiday wif family korung?aku dah!:p
okay,aku tk tahu kenapa aku mengedik today,soory again:(
alahai,tk perlu nak menjealous sngt lah kan,aku holiday 3 hari 2 mlm at tempat yg berbeza,
pergi hari friday night,(9/3/2012)balik ahad mlm,(11/3/2012)actually keluar dari hotel pukul 12 lebih,tapi kita org pergi marhaban at nila kejap:)
aku ingat ken,nilai tu tempat org besar tau,actually sangka aku hujan turun malam tapi turun siang pulak:Pbest kot kt sne,belah bli kitaorg:)aku belih baju 4!wow!okay,excited ni:)
haha,okay,mlm jumaat tuh,kitaorg pergi rumah cousin aku at bandar tun hussien onn,al maklum lah,ank doktor boleh lah ken,rumah dia besar kot,memei best lah jadi ank org kaya nie,bila lah aku boleh jadi macam tuh?haihh..but aku bersyukur dgn apa yg aku have:)samapi sana,niat aku dalah,aku nk belajar bersungguh-sungguh and aku idam rumah mcm tu untuk future aku,rumah besar begitu bkn murah,tk silap aku lah ken,rumah tuh,hampir 1 juta lebih after renewate(perbaiki)so kene lah jadi pandai untuk dapat keje yg bagus untuk dapat gaji yg banyak:P
okay kat sana,adalh beberapa gambar yg kami ambil,siapa lagi klu bukn teman bergambar aku,balqis:)
nnty aku show kat korunk okay?
kami menginap disana selama 1 malam,pagi tuh,kami sarapan,aku masak pulak!hahaha,tengahari,kitaorg gerak untuk pergi ke pd,stay kt hotel ancasa.actually ken,dah berapa kali pergi hotel tuh--'mereka suka sangat!but best lah stay kat situ,depannya laut:)ang ada garden yg cantik,kami ambik gmbr jugak:P
pukul 12 lebih gitu,kami bergerak pergi ke nilai3:)pada mulanya bosan lah,tapi best jugak:Pkami tk ambil gmbr4 disitu:(okay,sekarang tiba lah waktu yg ditunggu tunggu..opss,korunk menuggu ke?ngee

meet my cousin at bandar tun hussien onn




































ad pd,ancasa



























soory ada yg terbalik.okay aku tau aku tk cantik,sy faham!kboi!




0 comments:

Post a Comment