operate;(


salam and hye readers:)
k korunk tau apa operate tuh?ha!operate tu bedah...:)
mesti sakit kan?errr..takut nyer..
nk tgk tk doktor tgh nk bedah?

ha!tu lah dia..ok tgh osan nie..tamau marah erk sayang:)
hehe..ha!k korunk jgn lh anggap plk..bkn aku yg nak kene operate..tapi abang aku:)
okayy..mau tau?aku benci sama dia..haha..tak tau lah kan kenapa..tapi bila die nak operate tersentuh pulak hati aku;(hahaha klkrkan?dah ah 1 hari tk sah tk gadoh ngan die..tibe2 bila dia tk dok ngan aku..seidh pulak
-,-pelik..mau tau napa die nak operate?okayy..aku citer..masam musim skolah..die bwk motor gi skolh..pastu biasa lah kan acident..kaki die lah yg injurd teruk..so masa dia kene acident..die dah operate..but doktor kata die kene operate lagi...kesian kan?haha..blh plk kesian kt die..mmg pelik lah..hahaha.. k lah..time to say goodbye..tatatititutu sayang:)

                                                                                                                                    salam sayang,
                                                                                                                                           farisha amira:)

0 comments:

Post a Comment